Cheetah

Alla inlägg under augusti 2010

Av Erica Karlsson - 29 augusti 2010 20:34

Hej!

helt slut efter en hel dag i eksjö på teatern peter pan, sminkat hela dagen så nu väntar sängen :) det är jätteroligt på teatern, alla är så glada och positiva. längtar verkligen till premiären :D som är på fredag :D

kram  

Av Erica Karlsson - 27 augusti 2010 17:30

Fredag!!!! älskar fredagar, det är så mysigt :)

Av Erica Karlsson - 25 augusti 2010 18:34

Hejsan!!

gjorde lite coola bilder på www.photofunia.com  :) finns massor av bilder, klicka på en bild som du gillar och sen väljer du en bild t.ex på dig själv som du vill ha. sen go och om du är nöjd klickar du på spara knappen :D några exempel :

             

Av Erica Karlsson - 25 augusti 2010 15:34

Hejsan!

sitter i köket och lyssnar på musik. såg precis att det satt en geting i fönstret, hur nu den kan komma dit. får se om jag ska vara snäll och släppa ut den eller döda den :P ^^ Idag fick vi se salongen som vi ska ha på stan. den var mycket större än vad jag trodde :) men cilla var sjuk idag så vi fick sitta i skolan istället och börja på ett ''projekt''. man ska skriva om en känd kläddesiner . nu ska jag typ äta eller något sen får jag se

byebye  

Av Erica Karlsson - 24 augusti 2010 16:36

Nu är jag färdig med Grafitti naglarna :) blev superbra men man måste vara snabb annars torkar det. en nagel blev typ helt konstig :P   Använder depend guld och grafitti nails grön :D   Resultatet !! lite suddigt.

Av Erica Karlsson - 24 augusti 2010 15:24

Igår fick vi våra penslar som vi har ansvar för. fett bra :) idag slutade vi halv ett ( gör det varje tisdag) men visste att jag inte skulle hinna med mitt tåg så jag och lusen skapade en blogg tillsammans :) vi kommer skriva om vad vi gör i skolan :P jätteäcklig mat idag, potatisen var inte ens färdig, typ sämst så jag var jättehungrig så tog två bullar två drömtårtebitar och fyra chokladbitar hahaha mat blir det senare idag :P nu ska jag måla med mitt nya grafitti nagellack :D det är jättecoolt heheheh visar bilder senare idag :D

byebye    

Av Erica Karlsson - 23 augusti 2010 16:24

Hej!

hej idag var det första lektionen för i år. hade matte hhahaha fattade typ inget men blev bättre efter ett tag när man fått värma upp huvudet :P har inte suttit vid en dator sen i torsdags :P

 nu ska jag diska ha det bäst

byebye

 

p.s plusgymnasiet är världens bästa skola :D puss på det :)

Av Erica Karlsson - 21 augusti 2010 17:15

hej!!

idag kollade jag i djuraffären med mamma och robin. vill ha en hamster, såå gulliga. kollade på kaninerna dom är helt underbara.  saknar min kanin Zimba.<3 men får typ inte ha ett djur för pappa :(men jag tänker inte ge mig, får väl gå ner och köpa en utan att fråga hahah får vi se vad han säger heheh EVIL :P   Zimba på bilden :)<3333

byebye

Ovido - Quiz & Flashcards