Cheetah

Alla inlägg under oktober 2010

Av Erica Karlsson - 29 oktober 2010 15:19

Hej!!

nu är det lov!! fy va gött, men blir att jobba och plugga nästan hela lovet men även var med vännerna :D sitter kvar i skolan för tåget går så sent, får sitta i skolan 45 min :( suck..! BTW är sist kvar och en lärare :P är hungrig! lite flumbilder från historia lektionen xD

ha det bra

byebye                

Av Erica Karlsson - 28 oktober 2010 18:05

Hej!!

varit en ganska flummig dag!! gick på a6 med lusen i morse kollade på skor, hittade jättemånga snygga skor som man vill ha :) hhehe blev att äta på mcdonalds, en mcchicken jr och hot vings :D nu sitter jag och skriver på en uppsats och äter majscrackers mexicanos xD väldigt goda hihi

ha det bra

byebye

 

Av Erica Karlsson - 26 oktober 2010 18:48

Hejsan!!

nu har jag pluggat hela dagen, stannade till och med kvar efter skolan med lusen och skrev på uppsatsen. nu har jag skrivit nästan en hel a4, bara en kvar nu :P nu har jag lagt det åt sidan och har lagt kläder i tvätten som jag borde gjort för länge sen men men nu är det gjort. Ska snart städa lådan under sängen haha vet inte vf jag kom på att göra det helt plötsligt :P

ha det bra

byebye   Lusens helt underbara halsduk, älskar den <3 :D     flum på lektionen xD  

Av Erica Karlsson - 25 oktober 2010 17:53

Hej!!

idag så skippade jag att gå på dansen (ågrar det sjukt mycket :() bara för att skriva en seg uppsats om kristendomen, fattar inget, dåliga lektioner, detta lär nog sluta illa :P men sen har jag också en engelska logbok att skriva har inte börjat och inte läst ut boken, tänk om man kunde försvinna några veckor och komma tillbaka så var allt löst, fan va bra det hade varit. men men var på city gross idag och köpte choklad och SKUMTOMTAR :D hihi älskar det, så det får jag trösta mig med :) haha långt inlägg...

byebye  

Av Erica Karlsson - 24 oktober 2010 14:18

Hejsan!!

sitter och pluggar en massa saker. just nu är det en matte rapport typ som ska vara inskickad senast ikväll (23.59) sen ska jag skriva religionspuppsats :( suck asså.....

men får nybakta bullar senare idag så då blir det nog bättre :)

idag så anmälde jag mig till metro photo challenge i kategorin emotions! tävlade med denna bild:

  hoppas det går bra :)

byebye

Av Erica Karlsson - 23 oktober 2010 14:15

Hellu!!

idag fyller morfar 80 år, stort grattis till han!! av mig fick han en tavla som jag målat. blev väldigt nöjd med den :)

 

det blev tårta också, väldigt god förutom grädden :P   och lite kläder.

mamma, robin och jag åt även på coco thai, såååå gott det var :D

kram på den dagen

byebye

Av Erica Karlsson - 21 oktober 2010 14:45

hej!!

här kommer lite härliga höstbilder som jag fotat!!

      bilderna är snea men upptäckte att de var det när jag laddat upp dom så orkar inte ändra för det tar sån tid att ladda upp foton

byebye

Av Erica Karlsson - 20 oktober 2010 18:23

Hejsan!!

efter att ha gått 1 mil idag så tänker jag gotta mig framför tv:n :D det blir att kolla på Asterix och Obelix i Egypten :P tänt lite ljus och ska belöna mig med en negerboll, en dammsugare, ett choklad kex och en kopp varm choklad <3

kram på det

byebye  

Ovido - Quiz & Flashcards