Cheetah

Alla inlägg under januari 2012

Av Erica Karlsson - 30 januari 2012 16:27

mitt hår här då! lila och lite kortare, ME LIKE !! :D

 

Av Erica Karlsson - 30 januari 2012 16:07

HEJ ALLA FINA DÄR UTE!! NU ÄR DET DAGS FÖR ER ATT KÖPA BILJETTER TILL

GHOST- EN DANSFÖRESTÄLLNING!!!

JAG LOVAR ATT NI KOMMER FÅ SE EN HELT FANTASTISK FÖRESTÄLLNING!!   

KLICKA PÅ LÄNKEN NEDAN FÖR ATT BOKA DIN BILJETT!!

https://nortic.se/customer/index.html?event=11761881&siteLanguage=sv


 

Av Erica Karlsson - 30 januari 2012 15:53

hejhopp!

i fredags tog jag en fika på stan med Moa ;) satt och pratade om allt möjligt, väldigt trevligt ;) sen gick vi en liten runda på stan, köpte godis och chips ;) sov över hos henne på kvällen och vi kollade på alla step up filmerna :D jag bara älskar dom <3 på lördagen sminkade jag två bekanta till kiss och lady gaga ;) haha så fina dom blev ^^ på kvällen begav jag mig till deborah, blev godis och film även där ;) södagen fikade jag, pappa och robin i eksjö ;) kollade på film på kvällen !


så min helg har bara varit att se på film och slöat ;) men såna helger måste man ju också få ha :D



 

Av Erica Karlsson - 26 januari 2012 14:32

vet ni vad?? skivan som fastnat i min dator åkte ut idag när jag startade upp den :D wiiiihhooooo    

Av Erica Karlsson - 26 januari 2012 14:13

var ett tag sen jag uppdaterade men har inte hunnit, tiden har typ flygit iväg :O men har inte hänt så väldigt mycket.

i måndags var det Ghost, hehe lite flummigt :)

i tisdags var det också Ghost, bra rep. :D

igår sov lusen hos mig hihi jag gick och klippte mig och sen köpte vi hårfärg och sen gjorde vi SEMLOR :D sååååå goda dom blev!! jag gillar inte grädde men det var den godaste jag ätit :D håret blev väldigt bra :D dock fastande inte den bruns färgen som vi la i först, i hårbotten :s men det blev superfint ;)

idag slutade vi tidigt, jag åkte hem för att visa lite gymnastikövningar i robins klass på idrotten :D det var sjukt kul!! saknar gymnastiken massor ;)<3


xoxo Mjukiis

Av Erica Karlsson - 22 januari 2012 22:26

hejhopp

idag var jag, emma, moa, crille och niklas nere i Markaryd och kollade på jonathan som var med i vinterrevyn ;) han var sååååå grymt duktig :D

             

xoxo Mjukiis

Av Erica Karlsson - 22 januari 2012 22:22

     

Av Erica Karlsson - 22 januari 2012 20:56

min dator kan ju ta och dö eller nåt!! höll på att bränna över bilder till en skiva så funkar det inte blev typ felkod, har hänt typ 2 gånger innan. så jag stoppar in den igen så fastnar den j*veln där gaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! dampryck.....


köpte en skjort idag, mycket nöjd 120 kr på rean ( 399kr):)

 

Ovido - Quiz & Flashcards