Cheetah

Alla inlägg under juli 2011

Av Erica Karlsson - 22 juli 2011 10:36

Hej!!

Igår fyllde jag 18år! det var väldigt roligt :D Lusen kom förbi över dan och vi hade galet roligt hihi :D fick massor av presenter, har inte bild på allt men några :) Hade världens snyggaste tårta haha :D love that!!

        katalog med bilder från när jag var på the studio från mamma :D     Smink och berlock från lusen :) finfint   smink och annat smått o gott :)   Bok från mamma. Helt awesome:)   T-shirt från mormor o morfar :)

Av Erica Karlsson - 20 juli 2011 21:37

Hej hopp!

var ett tag sen jag bloggade men jag har haft fullt upp. har varit i eksjö varje kväll och sminkat inför Bröderna Lejonhjärta :) tycker att alla där ut som kan ska komma och kolla på det.Den är sjukt bra och är väldigt sevärd :)

Premiären är nu på fredag kl. 18.00 och spleas denna helgen och nästa.

Fredagar 18.00

Lördagar: 13.00 och 16.00

Söndagar13.00

Den utspelas på Eksjö camping!

   

xoxo Mjukiis

Av Erica Karlsson - 12 juli 2011 11:51

Hej!

haha långt inlägg hoppas ni orkar läsa !!

Sorry för den låga uppdateringen men har inte orkat. helgen var väldigt mysig, var på en loppisrunda med mamma och robin i söndags, hittade ett rosa lackbälte:) lördags grillade vi och hade mysigt ute :) Igår var jag en sväng i jönköping med robin och lusen . Lusen skulle till tandläkaren men hennes tåg kom aldrig så hon fick vänta i en timme på nästa. och det tåget var försenat -.- asså västtågen kan ju ta sig någonstans....

hittade två par skor hmm behövde egentligen skor där man inte behöver ha strumpor men kom hem med två andra skor ;) hehe betalde bara 149 för två par skor så det var helt okej :) Idag blir det mest chill, ska in till eksjö och provsminka senare idag, ska bli roligt :D

xoxo Mjukiis

   


Av Erica Karlsson - 7 juli 2011 16:20

Hej hopp!

robin och jag gick upp till mamma i hembydgsparken idag och tog en fika :) väldigt mysigt. tog som vanligt massor av bilder ;) så här kommer en bildbomb!!!!!

                       

Av Erica Karlsson - 6 juli 2011 19:12

Sammanfattning av dagen:

*Sockerkakan blev bra( har inte smakat, gillar inte det så jättemycket)

*Mitt rum är städat

*Har igen att vara med så dagen har i stort sett varit lika tråkig som vanligt!!

*Lösning på problemet, jag äter popcorn och blir fetare

Känner mig som en hemlös katt......


Av Erica Karlsson - 6 juli 2011 11:49

Hej!

eftersom vädret är tråkit idag tänker jag baka en sockerkaka och mockarutor. Och så blir det att städa mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag xD hehe

more uppdate later....

xoxo Mjukiis

Av Erica Karlsson - 5 juli 2011 16:40

Hej!!

Var i jönköping med lusen idag, shoppade en hel del saker :) åt på mcdonalds och fick ett cola glas :) men lusen och jag delade på en meny så jag fick behålla det om jag följer med henne till tandläkaren på måndag:) mysig tjej ;) <3 var inne på kicks där lusen har praktiserat (stavning) och vi fick 6st olika parfymtester :D hihi 5 av dom var herrparfymer så nu kommer jag bombadera robin med dom :) haha

Detta följde med hem:   byxor 50kr, helt underbara jag har ett par blå och ett par svarta, men måste ha ett par nya svarta dom är sönder på fel ställe xD     shorts 99kr   50kr!  30kr st . kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha så jag tog en av varje :)


xoxo Mjukiis

Av Erica Karlsson - 3 juli 2011 19:05

Hej!

Jag målade precis en tavla men min fantasi är som bortblåst... Förr så målade och tecknade jag jämt men nu vet jag inte vad jag ska måla längre :( blev inte så jättenöjd med denna men det kanske gör att jag får igång min målarhjärna igen. Man bor ju på fel ställe, här får man inte riktigt någon inspiration... Filmer är det som är bäst att kolla på om man är helt borta i huvudet :) såå det ska jag nog göra resten av kvällen ;)

xoxo Mjukiis   Ni får tolka bilden hur ni vill :)

Ovido - Quiz & Flashcards