Cheetah

Alla inlägg under februari 2012

Av Erica Karlsson - 8 februari 2012 19:55

hej på er !

jag byter nu blogg till blogspot istället, så fortsätt följ mig där ;) ha det bäst!!

http://mjukiis.blogspot.com/

xoxo Mjukiis

Av Erica Karlsson - 2 februari 2012 21:19

hejhopp!

gick upp tidigt idag (kl 9) för att plugga svenska renässansen, såå kul!! ironi! men sen bestämde jag mig för att gå ut i det fina men dock kalla väder för att fota lite ;) frös lite sådär lagom mycket om händerna och fötterna men överlevde ^^tog sen bussen in till eksjö för att träffa fina Emma ;) vi tog en fika på prinsess och pratade om allt möjligt :D mysigt ^^<3 vid fem var det ju Ghost träning, och det gick riktigt BRA idag :D såå gald :D hihi

funderar på att byta blogg men återkommer med senare ;)


xoxo Mjukiis

             

Av Erica Karlsson - 1 februari 2012 17:32

ja jag gillar fjädrar ;) köpte ett par örhängen och smycke till håret, så snyggt tycker jag ;D

     

xoxo Mjukiis

Ovido - Quiz & Flashcards