Cheetah

Alla inlägg under januari 2011

Av Erica Karlsson - 31 januari 2011 11:59

hej!

har en efterlängtad studiedag idag :) har faktiskt börjat plugga på aniken vilket inte är så roligt men det ska göras någon gång så varför inte nu, då har man det gjort. jag vill btw ha sommar nuuuuuuuu!!!! men det verkar som om det får vänta ett tag :( tänk om det alltid kunnde vara det, woho va bra :)

senare idag så ska jag följa med Deborah ner och kolla på glasögon. hon ska välja några som hon ska testa och jag ska vara med som smakråd :) funderar på att göra iordning min garderob men känns som om det är bättre att vänta med det till våren :)


 ha det bäst!!

 

Av Erica Karlsson - 19 januari 2011 21:42

Hej hopp

så sjukt dålig uppdatering men har inte haft den orken lixom... idag hade vi ett ganska så jobbigt konditionspass på idrotten, mina ben är inte som dom ska om man säger så :p så nu ska jag ta och lägga mig och läsa vecko revyn.


hejdå!

  you are my friend for ever<3

Ovido - Quiz & Flashcards