Cheetah

Alla inlägg under juni 2011

Av Erica Karlsson - 29 juni 2011 09:19

Sitter i ett VARMT kök och äter fruksost. vi har 33 grader!!!! ska snart ta en dusch så att jag piggnar till :) måste packa ner dom sista sakerna också sen åker jag :) woho


    xoxo Mjukiis

Av Erica Karlsson - 28 juni 2011 17:52

Har precis varit och köpt biljett till Mullsjö för imon bär det av till Lusen :) det kommer bli sjukt roligt :) saknar henne väldigt mycket <3 håller på att packa, funderar på vad för kläder jag ska ha med mig ^^

tänkte göra popcorn och sitta på balkongen eller något annat...Har solat i stort sett hela dagen, och jag har fått färg :D woho!! så nu är man ingen snögubbe längre ;)


  xoxo Mjukiis

Av Erica Karlsson - 27 juni 2011 18:45

Hejsan!

Köpt lite nya kläder idag, rea överallt!! :) det blev bara gröna kläder, ett linne och en kofta. helgen har varit mycket rolig, såg tre älgar och tre harar på en dag hihi :)

Vädret är ju bara bäst, soool hela dagarna!!! Nu ska jag äte något och sitta på balkongen och chilla :)

    xoxo Mjukiis

Av Erica Karlsson - 24 juni 2011 12:43

Glad Midsommar till er alla! ha en finfin dag :)


xoxo Mjukiis

 

Av Erica Karlsson - 23 juni 2011 12:28

Detta sommarlov har varit det sämsta hittills!! har typ inte gjort något...  Och det är inte någon annan som är hemma som vill göra något heller så jag får väl helt enkelt gå i ide eller nåt. vädret är ju sämst så man kan ju inte göra något ute!!!

man kanske ska bli känd, då lär man ju ha något att göra och det finns nog alltid någon där ute som vill hitta på något.

 

Av Erica Karlsson - 21 juni 2011 16:26

Hellu !

Sitter och äter jordgubbar med mjölk. det är så gott! Dagen har varit ganska seg, har inte gjort något. vädret är ju sämst. Skrev nyss en önskelista, men får se hur mycket jag får av det:) det jag önska mig är:

*Vågtång

*Freaky klocka

*Stativ till kamera

*UV-filter

*Reflexskärm

*Säng

Ska snart ge mig av till vuxenskolan för sista mötet innan det börjar på allvar i höst. Kommer nog bli en sjukt roligt och bra revy :)


xoxo Mjukiis

Av Erica Karlsson - 20 juni 2011 11:50

Hellu!

Happy face idag! ska träffa Lusen idag i jönköping, möts på mitten lixom xD ska också inhandla lite småsaker :)

Mitt hår har blekts i solen :D weei, slipper färga det nu :)

Helgen med Deborah var väldigt rolig, kollade på 4 filmer tror jag :D hihi blev dock inga bilder, glömde ^^

xoxo Mjukiis    

Av Erica Karlsson - 18 juni 2011 13:01

Hejsan!!

Idag kommer Deborah till mig och vi ska ha filmkväll :) har typ 10 filmer att kolla på så blir nog att sitta uppe hela natten :) Kommer bli mycket popcorn och godis och BILDER!!!


Ett plus och ett minus:

Plus: jag älskar nytvättat hår! man har sån volym och så är det lent :) hihi

Minus: jag stör mig fett mycket på spotify, man kan ju inte lyssna på några låtar längre. har lyssnat på nästan alla låtar 5 gånger och det ska ju börja om efter en månad men det har det inte gjort!!!

  xoxo Mjukiis

Ovido - Quiz & Flashcards