Cheetah

Alla inlägg under februari 2011

Av Erica Karlsson - 24 februari 2011 20:08

Hellu!!

Idag var jag på stan innan skolan med Lusen. Var inne på Accent och köpte två par solglasögon för 10kr st Superbilligt :D såå snygga,längtar till sommaren och solen nu :) köpte även ett linne på New Yorker och örhängen. Älskar dom :) Hittade även en sak till Lusen i 18 års present :D

Hade prov i hälsa idag och det gick bra tror jag, är nog godkänd. Kan ju alltid hoppas på ett plus. Imon är det redovisning på historian och jag hoppas verkligen det går bra. har precis läst allt för robin och det gick ganska bra. nu ska jag läsa Elle tidning och äta choklad.


kram

       

Av Erica Karlsson - 23 februari 2011 19:18

Hejsan!!

dagen var ganska bra . hade idrott på morgonen och körde innebandy.Jag var helt död efter de, sprang typ hela tiden för vi var ju bara 6 st som spelade (tre i varje lag). Maten vi fick idag var helt grymt gott. det var en stor kycklingklubba och ris med sås :)

På stylisten lärde vi oss att sätta dit slöja och gjorde en brud make up. det blev ganska bra :P att sätta dit slöjan var inte det lättaste men får öva på det för vi har prov på det v.10 :S

Nu ska jag plugga till ett prov imon


Ha det bra byebye

     

Av Erica Karlsson - 22 februari 2011 14:30

Hellu!

Har precis varit på stan med mamma för att kolla på en present till Lusen men det fanns inte det jag behövde så får kolla efter skolan imon.. Men köpte en Elle tidning, dom är ganska bra, synd bara att det inte är så billiga prylar som de visar i tidningen. Köpte även en popcornpåse haha var sååå sugen på det :) i kväll blir det dans, saknar det för har inte varit där på två veckor så det ska bli kul att träffa alla igen :D


ha det bra byebye

 

Av Erica Karlsson - 21 februari 2011 16:26

Hejsan!!

Sitter och har tråkigt framför datorn. Lyssnar dock på bra musik:) resten av dagen kommer bli att plugga till historia och hälsan. har ett prov och en redovisning. Vädret var ganska så bra idag, man frös inte ihjäl eller så :P tills jag kom till nässjö.... Usch va kallt, vill ha vår nu !!!

ganska tråkigt inlägg haha

 

Av Erica Karlsson - 17 februari 2011 18:19

Hejsan!!

Dagen har varit superrolig:) var med den söta Elin och hade fotodag :D haha galet vad flummigt det blev xD vi fotade massor och kollade på film :P en dag jag sent kommer att glömma :Dkram på dig elin :) <3


byebye

    tog självklart en massa fler bilder men dom får ni inte se mohaha

Av Erica Karlsson - 16 februari 2011 18:39

hejsan!!

dagen har varit toppen :) gick en runda på stan med mamma och robin och en liten fika blev det också:) sen kom lusen och stannade en timme för att sedan åka vidare till skåne. Vi tog en fika på elsies café. Jag fick två filmer av henne och det var Mean girls 2 och i rymden finns inga känslor. båda var mycket bra :) nu ska jag kanske kolla på mean girls 2 igen haha bara för att den var så bra

byebye

   

Av Erica Karlsson - 16 februari 2011 14:30


  Hej

Bjuder på ett videoklipp från helgen :D hihi enjoy!!

Av Erica Karlsson - 15 februari 2011 13:18

Hejsan!!

Jag hade tänkt att visa alla saker jag har som är med leopardmönster. Jag älskar det mönstret och självklart djuret! dom är såååå söta :) <3

Jag har säkert missat något men här är allt jag hittade :D

  Plånbok från monki! älskar den :)   fönsterskrapa från Karlssons, haha var tvungen att ha den :P   Tavla!     Nagelfilar   Kalender   Påslakan   Kuddfodral   Handduk   Väska   Linne   Två halsband   Kort Från mamma i födelsedagspresent :)   Portmonä! (stavning)   Stol :)   Söndertuggat gosedjur av en hund :P   Två kuddar   En till kudde :P   Det var nog allt, kommer visa mer om jag hittar något eller köper :P

Ovido - Quiz & Flashcards