Cheetah

Alla inlägg under december 2010

Av Erica Karlsson - 28 december 2010 21:58

Hej hopp!

idag har jag inte gjort så mycket, är jätte trött efter en 4 timmars pulkaåkning igår. så idag kollade jag på Sällskapsresan sos, lite smått galen film xD Imon ska jag troligtvis köpa min kamera men det är inte säkert än, jag vill helst ha den innan nyår. men nu ska jag fortsätta kolla på Pirates of the caribbean vid världens ände :)


byebye

 

Av Erica Karlsson - 27 december 2010 12:02

Hej här kommer lite fina bilder från julafton :)

  Mitt kusinbarn Alvin <3   Alvin och min bror Robin     Min morbror och Alvin :)  

 

 

:)

Av Erica Karlsson - 26 december 2010 11:45

Idag har jag och mamma suttit framför tv:n hela dagen. Ganska skönt efter en rolig julafton :) här är lite mer julklappar som jag fick :D

                       hehe fick en docka av min morbror så jag kan öva på frisyrer, mycket bra julklapp :P

Av Erica Karlsson - 25 december 2010 11:45

Hellu

Här får ni se allt jag fick av pappa:

            Skjortan köpte jag till mig själv i julklapp :D

Av Erica Karlsson - 24 december 2010 11:30

God Jul alla läsare!!

Idag är det julafton och jag kommer att vara hos mamma. kommer bli väldigt roligt :D

många pussar och kramar

Mjukiis <3

 

Dagens kläder: Ny kofta från New Yorker 99kr på rean :)

Av Erica Karlsson - 23 december 2010 11:30

Hej!

här kommer ett kort inlägg. Rollo, Non stop och skumtomtar är det bästa godiset till julen. Sååå gott :D


   

Av Erica Karlsson - 22 december 2010 14:44

Nu har jag jullov, såå efterlängat. ska va med alla kompisar jag har typ haha underbart :P i morse så var tåget inställt så det ersattes mes buss som var tjugo minuter försenat så jag komm en kvart för sent till lektionen... hatar tåg!!! men på luchen så gick jag och Lusen till ikea och åt delikatobollar och bulle och drack varm choklad, mycket gott. Nu ska jag gå och köpa den sista julklappen..har köpt för många hehe så nästa år tänker jag inte köpa några haha xD


byebye    

Av Erica Karlsson - 21 december 2010 14:45

Igår satt jag i köket med brorsan och slog in julklappar, lyssnade på musik och hade allmänt mysigt :D så nu är det 23 julklappar under granen :)


ha det bra

hejdå!  

Ovido - Quiz & Flashcards