Cheetah

Alla inlägg under november 2010

Av Erica Karlsson - 18 november 2010 21:18

Hejsan!!
Idag öppnade New Yorker och Deichmann i Jönköping, gissa om jag är lycklig :D hehe på new yorker köpte jag en t-shirt, jättesöt. när jag kom upp för rulltrappan och kollade åt vänster hängde den där så fint, jag sa direkt att den ska jag ha!! ugglan är såå gullig :Dhihi jag hittade även ett par vinterskor på deichmann. testade dom i affären och då satt den bra men sen när jag kom hem så var dom helt plötsligt trånga så ska ner imon igen och kanske byta till en storlek större, om det inte finns så tar jag dom i alla fall :)

  99kr!!

Av Erica Karlsson - 17 november 2010 21:00

Hellu!!

idag har jag varit på en väldigt rolig och oförglömlig shoppingrunda med mamma :D det hände skaer hela tidenm hahah sjukt roligt xD köpte en hel del faktiskt men det koste typ bara 100kr sammanlagt :D det gillar jag !!

  Mössa från lindex:)   Örhängen från Ur & Penn!!   Strumpor från Lindex!!   Nagellack!!   En hel del alltså :D

hejdå!!

Av Erica Karlsson - 16 november 2010 15:08

Hej!!

städa mitt rum, tvätta, äta, plugga, plugga, duscha, plugga, sova!!

har inte mycket mer att säga....


byebye  

Av Erica Karlsson - 15 november 2010 21:15

Hej!!

Idag blev jag och Lusen klara med våra lampor som vi gjort ;D blev supernöjda, det blev väldigt coolt ljus :)

    den till höger har jag gjort :)

Av Erica Karlsson - 9 november 2010 16:09

hellu!!

när man vaknar idag så snöar det ute, vill inte ha snö nu!!! har inga bra vinterskor, måste köpa mig ett par men vet inte vilka, uggs är mysiga men man blir så himla blöt. nu ska jag plugga, historia :( matteprovet gick typ skitdåligt, suck....

byebye    

Av Erica Karlsson - 8 november 2010 16:00

  Hej!!

dålig uppdatering men här kommer ett. Har redan börjat med choklad kalender:D supergott!! äter den i november och sen köper jag en till i december haha galet xD har btw redan köpt tre julklappar, nu är det bara några kvar :D

byebye

Av Erica Karlsson - 2 november 2010 14:00

Hellu!!

Har kollat på '' Avatar the last airbender'', den var ganska bra faktiskt :) effekterna var bättre än förväntat. Hade tänkt att måla lite men har ingen aning om vad, tips skulle vara bra:)målar med akrylfärg!!

byebye  

Ovido - Quiz & Flashcards