Cheetah

Alla inlägg under september 2010

Av Erica Karlsson - 30 september 2010 19:29

Hejsan!

länge sedan jag gjorde ett inlägg men men här kommer ett! just nu sitter jag och pluggar 100 glosor tills imon kan typ bara hälften :S äter även choklad och naturgodis :D fick sluta en timme tidigare idag för att vi kan jobba hemma med det arbetet vi

gör:) på måndag är det skolfoto, taggar inte till det, vill klippa mig men det blir säkert inte som jag vill ha det så brukar det vara :( men jag vet ialla fall vad jag ska ha på mig :D så det blir inget nakenfoto haha xD

ikväll ska jag kolla på Robert Gustavsson på 4 kl. 21.00 hhihihi han är för bra asså XD

men nu ska jag plugga vidare

ha det

byebye   jag har världens bästa kudde :D   Choklad från ikea :D 5 kr st, billigt och goda xD

www.youtube.com/watch?v=AwjOgLzIYiA  Grymt bra låt :)

Av Erica Karlsson - 21 september 2010 17:21

Hejsan!!

sitter och målar av Rihanna, blir den bra får ni se hur det blev :) skulle lämna ett par vantar i lådan då hittar jag morfars keps som robin lånade för typ jättelängesedan!! Kanske är dags att lämna tillbaka den :P hehe diggar den asså!!!    

Av Erica Karlsson - 16 september 2010 18:40

Hejsan!!

sjukt dålig uppdatering, men har haft hur mycket som helst att göra!! och imon är det dags för peter pan igen :) köp biljetter nu!!! www.peterpanmusikalen.se dom har lagt till en helg och två torsdagar till, tufft men galet var roligt det är :D nu bakar jag 3 sockerkakor :D även tre till från teatern ska göra det som vi ska bjuda på imon :D Måste göra histoia läxa, om tutankhamun och hans grav ganska intressant faktiskt :)får göra den medans kakan är i ugnen :D

ha det gött

bye bye   Lite smått galen bild men men ...... xD

Av Erica Karlsson - 9 september 2010 13:22

Hej!!

har redan en favorit i Idol!! han är jättegrym!!! han kommer gå långt :D 

Av Erica Karlsson - 9 september 2010 11:01

Hej igen !

har gjort lite fler bilder på www.photofunia.com några förslag :)

   

Av Erica Karlsson - 9 september 2010 10:47

Hejsan!!

idag har man då inga lektioner vilket är super härligt!! nu hinner man göra allt som måste göras:) jag är sjukt TAGGAD för imon :D får träffa alla underbara människor på teatern igen efter en vecka. det är så kul att det inte finns några ord för det xD

weeeeiiii ha det så bra

byebye  

Av Erica Karlsson - 8 september 2010 22:09

Hej!!

sjukt dålig uppdatering men här kommer i alla fall ett inlägg :) har målat lite, hade inget att göra så målade Kapten Krok och Peter Pan och även kalle Anka :) gillar typ att måla seriefigurer :P

Imon är man ledig p.g.a inställda lektioner typ, ganska gött :D blir att chilla lite och köpa lite smått o gott :D nu ska jag typ kolla på tv eller sova.

BTW har redan en favorit i idol, han som bodde i en segelbåt, kommer inte ihåg vad han hette men han är bara för bra :D

ha det bra

byebye     bilderna är spegelvända, gillar inte det :(

Av Erica Karlsson - 2 september 2010 18:53

hej!!

imon gäller det då är det premiären på Peter Pan :) jag är sååååååå taggad!!! förutom att jag är lite smått sjuk, typ förkyld ska jag äta voltaren och alvedon, allt för att bli frisk. :)

gjorde lite matte läxa fy fan fattar typ inget :Sska sova om en timme typ haha kom hem kvart över 11 igår och somnade typ halv 1 och vaknade mitt i natten av att jag var täppt i näsan..... NU ska jag kolla på tv som jag inte har gjort på tre dagar :P

ha det bäst

byebye

Ovido - Quiz & Flashcards