Cheetah

Alla inlägg under augusti 2011

Av Erica Karlsson - 24 augusti 2011 16:00

hej!

skolan idag var ganska chill och lite rolig . vi hade bara stylist, vi skulle va olika lag och så skulle man klä ut sig, jag blev en 30 årig kvinna som rymt från psyket och tror att jag är 14 år och går runt i massa vinterkläder en sommardag xD skevt..!! men det var roligt :D snart ska jag iväg ut till soludden där ida ska ha avskedsfest, kommer sakna henne massor <3


xoxo Mjukiis  

Av Erica Karlsson - 23 augusti 2011 17:03

Första dagen i skolan och den var ganska chill. fick grymt schema vilket gillas :D nu lyssnar jag på go musik,äter en bulle och kollar i den nya ikea katalogen :)


Låttips: Whats make you beautiful med One direction :)

Av Erica Karlsson - 22 augusti 2011 16:32

Hellu!

Dagen består av att tvätta, städa och fixa massa småsaker :) har precis ätit pizza med kebab och pommes :P

Imon börjar skolan och jag är faktiskt lite taggad för det. kommer se fram emot projektarbetet som kommer bli sjuuuuuukt bra :)

Tänkte se en film idag, Never Let Me Go heter den. den verkar ganska bra, skriver mer om det senare i så fall :) nu ska jag fortsätta städa.....


xoxo Mjukiis

 

Av Erica Karlsson - 21 augusti 2011 21:49

Hej!

Var på ölands djurpark igår och det ägde fett!! djuren var helt underbara och fanns några bra karuseller också ;) badlandet var roligt men lite kallt xD här är lite bilder :D

    lemurerna var såå underbart söta ;)   grrrr!!! :)     Såååå fint lejon :)  

:)

Av Erica Karlsson - 15 augusti 2011 11:15

Snart sticker jag iväg för att ha två galet roliga dagar med dom bästa, OMEO :) kommer ta bilder den här gången, glömde göra det förra gången xD hihi

är så där väldigt glad idag :D


xoxo Mjukiis

  Bild från the studio :)

Av Erica Karlsson - 14 augusti 2011 17:35

Idag är en sån där chilldag, söndag!!! sitta vid datorn och tv, bäst att ta det lungt för imon då blir det övernattning hos magda :D kommer som sagt bli fett roligt :P Pizza och massor av filmer haha funderar på att pyssla om mig själv lite idag, fixa naglarna, våffla håret och lite sånt... Blir kanske en uppdate senare!!


BTW gårdagen var helt sjukt galen, hade sååååå roligt :D love my friends <3

xoxo Mjukiis

 

Av Erica Karlsson - 13 augusti 2011 10:18

Hellu!

Ska snart bege mig in till Eksjö för att träffa natta, olliver och oscar :) kommer bli galet roligt.

BTW igår var det lixom 8 grader kl 10 på kvällen! :O helt sjukt kallt,det är ju bara mitten av augusti, en mössa och vantar hade inte varit fel asså!!! men sååå vaknade man upp till strålande solsken och 18 grader varmt, happy face :D


xoxo Mjukiis

 

Av Erica Karlsson - 12 augusti 2011 14:17

Hej!!

Idag fick jag äntligen mitt leg :) fick också min jacka som jag beställt, den är helt underbar ;) jag hyrde film till måndag då det blir övernattning med oscar, olliver och magda :D kommer bli sjukt roligt :) våfflade håret för att fördriva tiden lite, har inte så mycket att göra men imon blir det flum i eksjö med dom bästa :D


xoxo Mjukiis

    Gjorde ett riktigt kap, den kostade egentligen 250, men mamma hade 50 % + fri frakt så jag köpte den för 125 kr :D weei !!!

Ovido - Quiz & Flashcards