Cheetah

Alla inlägg under september 2011

Av Erica Karlsson - 30 september 2011 19:45

idag hade jag fotodag med Moa :D sminkade och fixade hennes hår så gick vi till stadsparken och tog riktigt fina bilder :) blev supernöjd :D här är några av alla fina bilder :)

       

Av Erica Karlsson - 28 september 2011 18:07

idag på stylisten skulle vi öva på att använda eyeliner, vi fick leka lite och hitta på eget eller härma en bild typ. så jag gjorde en sminkning på Lusen. blev riktigt nöjd :) hittade inte bilden som jag härmade...

 

Av Erica Karlsson - 27 september 2011 22:56

köpte ett par uggs i lördags för 50kr på rusta, bästa köpet på länge :P behövde verkligen ett par nya och dessa var billiga, sköna och bra sula så ett plus till rusta woho!! :D nu sova!!


xoxo Mjukiis

 

Av Erica Karlsson - 26 september 2011 19:38

Eftersom det inte är något bra på tv så tänkte jag kolla på lejonkungen 3, vill se 1:an men har ingen videospelare :( men 3:an är sjukt bra också. blir att tända lite ljus och äter chips och pappas nybakta mockarutor, mumms :)

bytte ut bilderna på min garderobsdörr idag med, visar bild på det senare i veckan:)


xoxo Mjukiis


zazu, rafiki, timon och pumba är lätt mina favoriter :)

 

Av Erica Karlsson - 26 september 2011 12:58

Chillar i skolan med den bästa Lusen :) lyssnar på musik och funderar på allt och inget!! händer mycket nu såhär på slutet av året och det kommer bli skitbra :D taggar som tusan för projektarbetet med Lusen, kommer bli så roligt och kreativt ^^

här är en superhärlig låt som jag och lusen gillar att dansa till haha xD

xoxo Mjukiis

Av Erica Karlsson - 25 september 2011 14:00

är lite smått lagom seg så tänkte gosa ner mig sängen och käka kladdkaka med daim i oscar och jag gjorde i fredags :) den är såååå god!!! det är ju väldigt fint väder ute idag men orkar verkligen inte gå ut!! -.- sängen är mer lockande ;)

lyssnar på musik och saknar vänner <3


xoxo Mjukiis

  foto: me!

Av Erica Karlsson - 25 september 2011 13:01

hejhopp!
sov hos deborah i natt, var väldigt mysigt. vi kollade på skräckfilm, åt pizza, popcorn och godis. nu känns det som man har gått upp typ flera kilo -.-

var på kollationering med nässjörevyn idag :D detta kommer bli så sjukt bra :P premiären är på nyårsafton, och så är det 6 föreställningar efter det så ni måste komma och kolla :D

  xoxo Mjukiis

Av Erica Karlsson - 24 september 2011 13:00

        foto: Jag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards